Bodové konto

Nejčastější dotazy

 

Započítávají se mi do mého bodového konta i ty nákupy, které platím stravenkami?

Ano, body se na členské konto připisují při platbě v hotovosti, platební kartou i stravenkami.

Pořídil jsem si svoji Dobrou kartu, ale dneska jsem zjistil, že nemohu čerpat své výhody – proč?

Pravděpodobně ještě neuplynulo 15 pracovních dní potřebných pro aktivaci Dobré karty.

Jakým způsobem ukončím své členství ve věrnostním programu Dobrá karta COOP?

Člen může své členství kdykoliv zrušit vrácením karty v prodejně družstva, ve které byla karta vydána. Členství také zaniká odvoláním souhlasu se zpracováním osobních údajů.

Kdo se může stát členem věrnostního programu Dobrá karta COOP?

Členem věrnostního programu Dobrá karta COOP se může stát každá fyzická osoba starší 18 let, která vyplní povinné údaje na přihlašovacím formuláři a tento předá odpovědné osobě v prodejně družstva označené logem věrnostního programu.

Může na jedno dobré konto sbírat více osob?

Ano, ke svému kontu Dobrá karta, pokud o to požádám, mohu dostat více karet (karty mohou být sdruženy do tzv. rodiny karet) nebo tzv. klíčenku s čárovým kódem, kterou mohu dát komukoliv z rodiny. Sběr bodů v rámci rodiny karet probíhá na 1 společné konto. Dobrá karta je přenosná, proto tu svou mohu půjčit na nákupy i někomu dalšímu. Dobré body tak na mém Dobrém kontě přibývají rychleji.

Je platnost nasbíraných bodů časově omezena?

Platnost bodů není omezená, ale pokud neučiním na Dobrou kartu v průběhu roku žádný nákup, bude moje bodové konto vynulováno. Členství ve věrnostním programu však nezaniká.

Došlo ke změně mých osobních údajů – vdala jsem se, přestěhoval jsem se … Mám změny někam hlásit?

Změnu osobních údajů provede zákazník vyplněním změnového formuláře, který je k dispozici na prodejnách.

Co když Dobrou kartu ztratím?

Informujte neprodleně kompetentní osobu na prodejně družstva, které Vám kartu vydalo. Vaše původní Dobrá karta bude zablokována, je však nutné prokázat se osobními údaji. Požádáte–li současně o vydání karty nové, bude Vaše bodové konto z karty původní převedeno na tuto novou kartu.

Kde se dozvím, kolik mám bodů?

Přímo na účtence – v její spodní části se zobrazí předchozí bodový stav i počet bodů, které jsem obdržel za aktuální nákup. O stavu svého bodového konta se mohu rovněž informovat na těchto internetových stránkách v sekci Bodové konto, nebo nebo na info lince 777 920 310 , Po-Pá 8-16 hod. Cena za minutu je určena dle tarifu volajícího.

Kdy mohu začít čerpat odměny za své body?

Výhody lze čerpat až po obdržení potvrzujícího mailu nebo SMS nebo do 15 pracovních dní po odevzdání přihlášky na prodejně.

 

Napište nám